Thursday, March 13, 2008

Esok Interview SPA lerr...
Mereka kata Interview dalam BM.. Macam mana lah? walaupun BM saya dulu dapat A1.. tapi 7 tahun tak guna langsung...A1 pun boleh jadi E8 la.... haih.....Tapi mereka kata... jangan putus asa... Fikirkan Boleh!!! hahahah...
Maka, dengan itu, saya kenalah pergi hafal Rukun Negara, Lagu Kebangsaan... Senarai Menteri Menteri Kabinet and yang terutama, nama Yang Di-Pertuan Agung kita yang teramatlah panjang itu... walaupun kemungkinan ditanya amatlah tipis. hehehehe...
Lagilah dengan penyakit-penyakit berjangkit yang tidak terhingga... aihh.. letih lah mata saya... esok cepat cepat selesaikan dan pergi makan... biar habis tak payah lenggah. hehehe... Saya rasa lebih awal kan lebih baik. Lagi lama ditunda, lagi gempak pula rasanya.
Macam mana lah nak fikir perkataan-perkataan Medik yang.... Tuhan tolong lah saya!!!!!!

No comments: